lørdag den 9. marts 2013

glædelsen er stor i lille danmark

Jeg prøver stadig at komme mig over det at jeg rent faktisk ved hvor jeg kommer til at være næste år. Det er helt utroligt! også bare det at jeg får så stor en familie!!

Gitte fra Explorius sagde at jeg endelig skulle tage kontakt til familien så hurtigt som muligt og det gjorde jeg så. Har nu skrevet lidt med min værtsmor, Andrea, der skriver at de glæder sig til at have mig boende :D
Jeg skrev til hende at hun skulle finde mig på facebook og det gjorde hun så også :) på hendes profil så jeg de første billeder af hele familien, de ser allesammen rigtig venlige ud og huset (eller jeg skal nok nærmere sige 'gården') ser mega nice ud! Jeg fandt ud af at jeg pudsigt nok har fødselsdag samme dag som en a mine værtssøstre, Serafina, der bliver 8 når jeg bliver 16. Andera skriver at så skal vi holde pool party! Det var en luksus jeg havde regnet med at jeg måtte lade blive her i DK, men næ nej, de har skam pool på gården! Alle i skolen blev vildt misundelige da jeg sagde at jeg havde fået værtsfamilie. Det er virkelig dejligt ikke at skulle sige "Det ved jeg ikke, USA." når nogen spørger hvor i USA jeg skal hen.

Familien har en udvekslingsstudent nu, der hedder Amalie. Hun er fra Norge og jeg har skrevet lidt med hende omkring skolen og familien og hvordan det var at skulle flytte tværs over kloden og sådan. Hun er mega flink! Er også blevet introduceret til Stacy, min områderepresentant, hun virker meget glad og entusiastisk! :D JEG GLÆDER MIG SÅ MEGET!

har også (endelig) fået tid til at få taget en tuberkulose test, som så skal tages den 15 april. (jeg siger 'endelig' for vi bestilte den i starten af febuar)

undskylder for et lidt kedeligt og langtrukket indlæg, men der sker ikke det store her ud over at jeg skriver lidt frem og tilbage med familien :)

-Freja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar