mandag den 5. november 2012

OMWFHBFKLABWHEYVB

AAAAAAAAAAAAAAAHHH JEG HAR MODTAGET ANSØGNINGSPAPIRENE!!!!

da jeg kom hjem fra skole spurgte min mor mig om jeg også havde modtaget ansøgningspapirene, og jeg blev bare helt "HVAD ER DE KOMMET?!!?!?!" omggggg det er sååå fedt at de endelig er kommet! Jeg er nu ét skridt tættere på USA!

Jeg skal rejse med en af Explorius' partnerorganisationer som hedder ASPECT Foundations, hvis ansøgningspapirer heldigvis skal udfyldes på nettet! Jeg har hørt fra nogle af de andre elever der skal med explorius at deres skal printes ud og udfyldes i hånden! Det er jeg godt nok glad for at jeg ikke skal!!!

Jeg skal logge ind på ASPECTs hjemmeside, ZAPP, udfylde det hele der og det er jo bare dejligt at finde ud af at der kun er 15 sider der skal udfyldes, når der er mange andre der er helt oppe på 23!!

I weekenden kom jeg også med i en gruppe på facebook for andre Explorius elever der skal afsted næste år, og de er alle sammen SUPER søde! Det er godt at have nogen der ved hvad jeg går igennem med al den exitement omkring USA! 

Jeg skal have en lægeerklæring og en udtalelse omkring mine engelsk færdighedder (fra men engelsk lærer sjovt nok) som jeg tænker mig at få hende til at udfylde i morgen i engelsk timen :)

Så er der det der Student Letter.....

Ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive! Indtil vidre har jeg kun "Dear host family, thank you so much for considering me as your host daughter..."

det er jo nærmest en 'salgstale' jeg skal skrive om mig selv og jeg har virkelig svært ved det! Syntes at det er rimlig svært at skrive hvordan jeg er som person og sådan, så jeg tænker at jeg vil spørge mine venner hvordan jeg er for det ved jeg i hvertfald ikke!

nåmen, jeg har fået udfyldt 6/15 af papirene og resten mangler jeg ganske lidt på :) Syntes at det er super godt at Explorius har sendt en vejledning med så man ikke er totalt lost når man skal svare på spørgsmålene!

glæder mig allerede til workshoppen i maj så jeg kan snakke endnu mere med de andre elever!

knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar