onsdag den 7. november 2012

update

Er nu lige kommet hjem fra min første vaccine...

Jeg skulle egentlig bare have den mod Hepatitis A+B men da vi så nævnte at jeg også skulle have Di-Te-Ki-Pol vaccinen, sagde sygeplejesken "Den er gratis så den kan du godt få med det samme!" så fik jeg lige en surprise vaccine.... fedt.... eller noget...

nåmen jeg blev stukket og det gik fint, så længe at jeg bare kiggede væk! hahah

eftersom at min ansøgning skal skrives færdig og sendes inden den 5. Dec, kunne der altså ikke nå at gå en måned inden at jeg fik min 2. Hep. A+B vaccine, så den har vi fået tid til den 5. december. hahah så må jeg bare skynde mig hjem og sende den!

har også fået en tid hos lægen så jeg kan få udfyldt mit Certificate of Health, den 29 november hvor jeg så også kan få meningokok vaccinen. syntes godt nok at jeg skal mange ting!

I går var jeg oppe hos viceinspektøren og få oversat mine karaktere som jeg for alt i verden håber er i orden! og i dag fik jeg så min engelsk lærer til at lave min English Teacher Recommendation, og hold da ooooppp hvor er den god!! :D den er jeg virkelig stolt af!! det var bare super dejligt at kunne krydse den af listen også! nu har jeg så 8/15 færdige, og jeg har bedt mine forældre om at tage en masse billeder af mig som skal sættes ind i fotocollagen som der altså også lige skal med. hahah jeg har endda bedt dem om at tage billeder mens jeg laver lektier!

Student Letter er jeg næsten færdig med tror jeg, jeg satte mig ned i går og begyndte bare at skrive og skrive og skrive, og jeg er nu oppe på de 565 ord og der skulle mindst være 500 ord :)

regner med at det bliver noget jeg kommer itl at sidde hver aften og finpudse så den er helt perfekt til at blive sendt til USA så jeg kan få mig en værtsfamilie!!

det var egentlig ikke megningen at jeg skulle skrive sådan et langt indlæg men der var bare så meget at fortælle!

knus :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar