onsdag den 10. juli 2013

afrejsedato

Eftersom at min dagsrytme er totalt forskruet her disse dage, stod jeg idag op kl. 14 og opdagede at min bror havde taget imod posten. Der var sørme et brev til mig, mærket med et stort, rødt 'R' udenpå. Mit visum var endelig kommet! Nu kan jeg ikke rigtig sige 'endelig', det er kun to dage siden at det blev sendt meeeeeeeeeeen jeg syntes alligevel at jeg har ventet i lang nok tid. Nå, men jeg stod op og lavede en kop te. Så spurgte min mor om jeg havde set e-mailen fra Gitte..... Jeg har endelig fået en afrejsedato! Jeg rejser lidt senere end det først var planlagt, den 11. august.
Så der er 32 dage tilbage i Danmark! Jeg kan være hos min værts-familie den 14. og så starter skolen den 20., Serafinas og min fødselsdag er den 22, og Eli har fødselsdag den 27... syntes allerede min kalender er ved at være godt pakket! (i modsætning til min kuffert...)

knus,
Freja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar