torsdag den 25. juli 2013

flyver rundt over det hele. bogstaveligt talt.

Så kom billetterne til når jeg skal fra New York til Springfield! Billetterne fra Danmark-London-New York kommer først et par dage inden.
Jeg skal rejse den 14 fra New York og drager så ellers ud på lidt af en rejse. Jeg tager til Boston først, den tur tager ca. 1 time og 20 minutter, så skal jeg til Chicago, hvilket tager omkring 2 timer og 40 minutter, og så endelig skal jeg til Springfield hvilket tager ca 1 time. alt i alt bliver den tur omkring 5 timer lang... erh... jubii? Ej det bliver okay, jeg skal bare have noget musik eller en bog eller noget.
8474.163 kilometer. puuuha

Andrea (værtsmor) har sendt mig en masse billeder fra gården og asdfghjkl det ser altså godt ud!
Ellers kan jeg godt mærke at det begynder at nærme sig, jeg får helt kriller i maven når jeg tænker på at der kun er 17 dage til jeg forlader DK... wow...

Kufferten står stadig for fodenden af min seng, lige så u-pakket som sidst. Hvordan i alverden skal jeg nogen sinde fået pakket til 10 måneder?

spændt og lidt nærvøs,
Freja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar