onsdag den 7. august 2013

Det nærmer sig

Klokken er 1:54, den 8 august 2013. Jeg rejser om 3 dage. I dag har jeg fået sagt farvel til mine bedste veninder. De var så elskværdige at forære mig en scrapbook med billeder fra vores år sammen. Det var hårdt at sige farvel men vi ses jo nok igen.

Mine fly billetter kom også i går! Altså dem fra Kastrup-London-New York. Jeg skal flyve fra CPH kl 14:05 så jeg skal være i luft havnen og mødes med de andre Explorius elever kl. 11. Min kuffert er stadig ikke helt pakket, men jeg har fået pakket stort set hele mit værelse ned. Mads (storebror) flytter jo derind eftersom jeg har (havde?) det største og bedste værelse. På fredag skal vi holde afskedsfest for mig og fødselsdags fest for mig og Mads.

Jeg forsøger stadig at holde styr på alle de papirer jeg skal have med. Folk tager afsted hver eneste dag nu. Det er næsten det eneste der sker på facebook, folk der skriver fra New York eller folk der skriver at nu skal de til at tage i lufthavnen.

Prøver stadig at få mit hoved rundt om at det bliver mig om 3 dage.
Det er sygt. Endelig.

-Freja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar