tirsdag den 13. august 2013

NY dag 2: Amerikanske ting

I dag stod vi op kl 6. hvilket virkede helt fint for mig, jeg følte jo at klokken var omkring middag. Vi spiste morgenmad på hotellet, det var også ret nice. Lidt svært at finde ud af det med mælk, og den Iced tea de har var virkelig det. Kold te. Sygt underligt. Vi har ikke rigtig været påvirket af jet lag, jeg tror også at det får man mest når man rejser den anden vej.

I dag har vi set downtown Manhatten. Det regnede sygt meget i morges, men det var også pænt varmt. Regnen stoppede dog lidt efter vi kom på bussen. Vi havde en guide der viste os rundt i downtown Manhatten. Jeg skriver det her aftenen på den 3 dag, så alt er lidt ukart. Vi fik tid til os selv kl 13 og skulle mødes klokken 17:45...... personigt syntes jeg at vi fik alt for meget tid, vi gik sammen os der havde rejst den samme dag. Jeg købte en grøn, kort hættetrøje (ja, jeg ved det godt, alt for mange hættetrøjer!) i sådan noget let og dejligt stof, i Forever 21. Vi var også på Starbucks....

Alt her er det samme. Men så er det alligevel ikke. Det er det samme, bare amerikansk. Se, en fugl. Men den er amerikansk.

Knus,
Freja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar