mandag den 12. august 2013

NY dag 1: New york lugter underligt

Så kom dagen hvor jeg tog afsted. Jeg skriver nu fra min seng i New York hvor jeg er på Soft-landing camp. Nøj hvor er der sket meget. Vi skulle mødes inde i lufthavnen klokken 11 hvor vi så ville få noget info og sådan noget. Min mor, far, mors kæreste, Henrik, hans to døtre, Carina og Natascha, storebror Mads, kusiner Clara og Sarah, faster Charlotte og fars nye kone, Mette, var inde i kastrup lufthavn og skulle sige farvel. Det var hårdt for at sige det mindste. Jeg kan ikke beskrive hvordan det føltes, det er noget man må prøve for at kunne forstå.

Jeg skulle flyve sammen med 5 andre piger. Alle sammen super søde. Det gik meget nemt, vi kom igennem security (dog ikke uden at jeg bippede...) Og fandt gaten og gik om bord. Ikke noget problem. Så landede vi i Heathrow Airport, der jo er gigantisk. Virkelig, vi var nød til at tage tog for at komme us til gaten! Vi fandt gaten og besluttede os så ellers for at få noget at spise. Da jeg skulle betale, kunne jeg ikke huske min kode! Jeg var 100% sikker på at det var det rigtige jeg tastede ind men nej, det var forkert. Det endte med at jeg måtte få mor til at finde min pinkodehusker og sende mig min pinkode, som bestemt ikke var det jeg troede den var. Nå men vi kom om bord på flyget til NYC. Der var 3 kolonner med 3 sæder i hver, jeg sad i den miderste række, helt ude ved gangen... Fedt eller noget. Der var små skæme bygget ind i stole ryggen på alle sæderne hvor vi kunne høre musik, spille spil, se tv-serier eller film. Jeg så Hobitten og Monsters Inc. :p klokken er midnat her, men jeg føler at den er 5-6 om morgenen....

Hotellet er langt bedre end forventet, sengene er 1½ mands så der er god plads. Den er også sygt blød. Vi har internet på hotellet, så jeg prøver at skrive hver nat og så lave blogge dagen efter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar