mandag den 2. september 2013

Denmarkian

Igen står jeg med dilemmaet, hvordan starter jeg et blog indlæg? Alt står godt til her, i dag (mandag) er det Labor Day så vi har haft fri J Laver ikke det store her, vi har ligget i poolen hele dagen…
Alt i alt syntes jeg at skolen er gået meget fint den første uge. Matematik er stadig pisse svært på engelsk men det går nu nok tror jeg. Skolen er som en hvilken som helst skole nu er, trættende. Jeg gruer mig over at skulle tilbage i skolen i morgen… folk er ikke ligefrem imødekommende. Alle lader dog til at vide hvem jeg er. Jeg tror at folk bare skal varme lidt op for mig.
Jeg skypede med min familie i går…. Dansk er svært! Alt jeg siger, tænker og skriver er på engelsk så det var helt klart svære end det plejer. Folk skriver stadig på facebook at nu har de endelig fået værtsfamilie, hvilket jeg syntes er utroligt!
Folk lader ikke helt til at forstå at jeg ikke er "Denmarkian" men "Danish".....
Om to uger er der gået et år siden hele den her process startede, det er underligt at tænke på at der er gået et helt år…

Alt står godt til her
Knus,

Freja

1 kommentar:

  1. Dejligt at læse med. Håber de andre elever er mere imødekommende nu og at du har det godt overthere.

    hilsen Rikke

    SvarSlet