mandag den 24. marts 2014

Prom nærmer sig

Så er der jo hele den ballade med "prom" altså det der ville svare til "galla" derhjemme i dk. 
Os Williamsville elever har en rigtig sen prom. Tror der er i midten af maj. Men det betyder altså fin kjole og den slags. Så i går, søndag, var vi ude og lede efter en prom dress til mig. Ja jeg fandt da en pæn hvid en med nogle blomster på og ting og sager. Besluttede mig så for at købe den hvorefter jeg kigger på prisen. En svimlende $250 (1.354DKK) så det blev et pænt nej tak og jeg finder en anden, for at betale over tusinde kroner for en kjole jeg kommer til at ha på én gang er ikke noget jeg hungre efter.

Mine veninder er så begyndt at sige til mig "did you find a prom dress yet? You need to hurry up!" (Har du fundet en kjole endnu? Du må tag og skynde dig!)

Nej. Det har jeg ikke. Men det skal jeg nok, og det skal nok blive en fin én og jeg kommer til at se fantastisk ud og bla bla bla.

Vær stolte af mig, mor og far, jeg er en stor pige og spendere ikke latterlige mængder penge på unødvendige ting. 

Knus,
Freja

PS. - tusinde tak for pakken, mor! Super lækkert med noget ordentligt dansk slik! Er godt begyndt at savne et af dine, eller fars, hjemmelavede danske retter. Hjem har ikke fået lasagne eller frikadeller i 7-snart 8-måneder!

2 kommentarer:

  1. Du har bare at lægge billeder op af Prom ;-)

    Jeg hungrer virkelig også efter dansk mad og slik. Hvordan kan resten af verden leve uden lakrids, jeg forstår det ikke? :D

    SvarSlet
  2. Kære Freja.
    Lyder spændende med den 'prom'. Held og lykke med kjole og det hele! - Og tak for gaven til min fødselsdag, havde en dejlig weekend, men savnede bare dig og Mads! Knus RIE

    SvarSlet