torsdag den 10. april 2014

Spring break!

Status rapport: sidder lige nu på bagsædet i moms Porsche med Gigi og en syg Serafina. Klokken er halv ti og vi har sat af fra Nashville her til morgen. Den står på 8 timers kørsel mere til vi kommer til vores endelige destination: Hilton Head, South Carolina for påskeferien/Spring Break. 
Vi tog afsted omkring middag i går, pga. Isaac, sera, aaron, Mom og pop var syge og måtte tages til lægen for at se om de var smitbare. Heldigvis var alle andre end aaron usmitbare og så kørte vi ellers af sted. Det er Mom, Eli, Gigi, Sera og mig i porschen. 

I dag sigter vi efter at vi kører til Atlanta, Georgia  og så videre til enten Augusta eller Marne... Hvor end så det er...

Vejret i Illinois har været temmlig meget op og ned med dage hvor vejret var lummert og regnede og kolde dage med solskin. Men nu hvor vi er i.... Jeg har lyst til at sige Tennessee?... Er det dejlig varmt og træerne er grønne! Endelig begynder det at føltes som forår! 

Har så fået nogle flere stater jeg kan sige jeg har set. Vi kørte igennem Kentucky, og ja, Tennessee og så til Georgia i dag. 

I går var vores Research Paper så due. Mandag aften havde jeg én side tilbage, og jeg blev så færdig og sendte den til vores lærer tirsdag i min Resource time. Pyyyyhaaa hvor er det godt at være færdig!! 

Resten af flokken, Pop, Isaac og Aaron tager så afsted i dag og vi møder dem så når vi kommer til Savannah i South Carolina. 

Håber alt står godt til derhjemme og mange tak for pakkerne der er kommet her i løbet as fuck de sidste to uger! 

Vi ses om ikke så lang tid!
Knus,
Freja
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar