søndag den 13. april 2014

SOUTH CAROLINA

Nu er det så dag 3 her på Hilton Head Island i South Carolina. Klokken er halv ni og jeg er stadig i min seng. 

Fredag tog vi af sted fra Sylvania Inn tidligt om morgenen og kørte til Tanger Outlet Mall og shoppede. Det var en kort køretur og jeg købte solbriller, shorts, en hvid top og klip klapper. Så mødte vi op med resten af familien, Todd, Isaac og Aaron og kørte så mod Hilton Head. South Carolina et så flot!! Der er Palme træer over det hele og 25+ grafer hver dag! 
Her er lige et billede fra da vi kørte ind i South Carolina. 

Lejligheden vi bor i er fantastisk!!! Der er fire værelser, et Master bedroom hvor Mom, pop, og Gigi sover, så er der et lille rum ved siden hvor sera sover, et med to Queen størrelse senge hvor drengene sover og så et værelse med en King size seng spm jeg har for mig selv! Der er endda badeværelse til alle værelserne!! Jeg tror jeg har fundet paradis!

Da vi ankom her omkring klokken 16 fredag, delte vi værelser og gik så ud for at finde et sted st spise. Det blev til New York style pizza :) Så gik vi hjem og så kunne Gigi da ikke holde sig fra at gå ned til vandet længere, så sera, Gigi, Mom, pop, isaac, aaron og begik ned på stranden som altså er lige uden for vores vinduer! Vandet var temmlig varmt og sandet var lækkert. 

I går morges stod jeg op omkring klokken ti, spiste morgenmad og så delfiner ud af vores vinduer!!! så vill Gigi og sera ned på stranded igen for det bar lavvande og der var dannet sådan en sandbank mellem vandet så eli og jeg tog dem ned til stranden og så lidt efter kom isaac og aaron. Da vi kom op til vores lejlighed igen besluttede vi os for at vi ville leje nogle cykler og det gjorde vi så pg tilbragte resten af dagen med at cykle rundt på øen. Vi stoppede i Harbor Town som så jo var en havne by. Det var et stort lysthus og massere af dyre både og virkelig flotte træer, så vi skulle da have et familie billede 
Fra venstre er det: Aaron, Isaac, den lille er Gigi, Eli, så Sera, mig, Mom and pop. 
Selvfølgelig skulle jeg op i det træ! Her er det Eli, Aaron, Gigi, Sera og jeg. 

Vi cyklede så hjemad og så på en eller anden måde fik kommet væk fra pop og isaac.... Vi fandt dem så senere hen... Gigi var i en af de der vogne man sætter bag på en cykel så hun ikke blev for træt. 
Da vi kom hjem var klokken næsten 18 og alle var ok sulten så vi købte nogle pil-selv-rejer som drengen kunne spise. De lærte mig at spille checkers og sluttede så dagen af med st vinde over Aaron i det :)

Nu er det så søndag morgen og jeg er godt træt! Håber alt går godt derhjemme og jeg vil så ellers prøve st falde i søvn igen, selvom jeg hører lyde frs stuen... 

Knus, 
Freja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar