fredag den 18. april 2014

Sprig break

Lige nu er klokken fire om morgenen. Jeg sidder i bil med Todd, Isaac, og Aaron, og vi er på vej hjem til Illinois. Vi havde egentlig en dag mere i den condo vi havde lejet, men vejret har ikke været det bedste så vi tager hjem en dag tidligere. 

Søndag var vi på stranden og bade i det atlantiske ocean og grave huller i sandet. Så cyklede vi til frokost på "British open pub" og Mom og jeg bestilte tid hos en dagspa. 

Mandag kan jeg ikke helt huske hvad vi lavede... Tror vi cyklede rundt eller noget. Vi fandt et økologisk supermarked som Mom blev helt vild med, vi købte en masse og de to ældste drenge var helt oppe at køre over at de fandt Voss glas flasker med vand fra Norge... De drikker vand som bare fanden. 

Tirsdag var vejret lige ud sagt lort. Det regnede, var overskyet og bare irriterende at se på. Pop skulle ud og have skiftet en af sine hjul på bilen så Eli, Isaac, Aaron, pop og jeg tog over til fastlandet South Carolina og fik det gjort hos en bilhandler. Så mødte vi op med Mom, Sera og Gigi til frokost på Bullies BBQ. Nok det bedste barbecue jeg bogen sinde har fået! Det var et meget lille sted, sammensat med en gasstation. Der var skrevet over alt på væggene, alt sammen hilsner/anbefalinger om hvad de syntes om stedet. Det var skift at se. Fx. Var der familien Brasjk fra Sverige! 
Om eftermiddagen var vi i poolen selvom det regnede. Der er to store udendørs pools og et udendørs hot-tub. Der var også et indendørs hot-tub, som så lige var 100 grader fahrenheit hvilket svarer til 37.7 grader celcius! 

Onsdag var det så at Mom og jeg havde bestilt tid hos det der sted. Hun havde bestilt en pedicure og jeg en massage. Virkelig afslappenede! Massage briksen jeg lå på var opvarmet så det var super dejligt!! Så cyklede vi hjem igen og så til fat baby's pizza for frokost.

Torsdag lavede vi ikke rigtig noget, for det var pænt koldt om morgenen. Da solen så kom ud gik vi ned til poolen og lå i måske en time. I hvertfald var det for langt tid, for jeg er en smule solbrændt. Fedt nok, godt gået, Freja. 
(Lige nu er Money For Nothing af Dire Straits kommet på radioen og jeg kan ikke lade være med at tænke på min dejlige far ❤) 
Så gik vi ned til en restaurant rimelig tæt på hvor vi bor og spiste frokost og så over for at få en is. Da vi kom tilbage til vores condo gik Sera, Eli og jeg ned til den indendørs pool. "Pool" er måske så meget sagt, der var tidligere nævnte 37.7 grader varmt super lille bobblebad og så sådan en svømme maskine, hvor den laver strøm i vandet så man skal svømme for ikke at blive skubbet tilbage. 

Og nu er det så tidlig fredag morgen... Alle er trætte... Jeg undskylder for nogle stavefejl, min hjerne er ikke helt vågen og jeg har ikke snakket dansk i lang tid. 

Knus,
Freja


Ingen kommentarer:

Send en kommentar